كل سنه وانتم طيبين

صبح صبح ياعم الحج
.
صباحو كريمه لبانى و بندق و لوز و سودانى
.
انا
.
انا انا انا انا انا انا مش عرفنى
.
هههههههههه
.
انا
بقول لكل المدونين
.
كل سنه وانتم طيبين ومع اللحمه والفته والرقاق معيدين واخر العيد مكلبظين
.
ويارب عيد سعيد علينا وعليكم
يااااارب
.
طبعاّّ العديه شئ اساسى لكل واحد داخل الجمهورية
.
.
ايوة ياعنى كل واحد يتقل جيبه وهو داخل
.
ميات 100 اه
.
خمسينات 50 ماشى
.
عشرات 10 اوعى
.
خمسات 5 هنزل اديلو على قفه
.
ادينى قولت من الاول
.
وسمعنى سلام العيد فرحه
مااااااااء
.


.
وادى الخروف الشمبونجى اهو
.
علشان محدش يقول ان الريس بخيل ولا حاجه
.
والى القاء على خير ان شاء الله
.
تحياتى
.
.
.
.
رئيس الجمهورية

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

46 التعليقات:

silent girl يقول...

اووووووووووووووووووووووووووووووول تعليييييييييييق هيييييييييييييييه هيييييييييييييييه بكرة العيد وهنعيد وهندبحك ياشيخ سيد سيدى الرئيس حفظك الله كل عام وحضرتك بخير ربنا يجعلة عيد سعيد عليك وعلى اسرتك الكريمة وطووووووووووووول مااحنا تحت راعيتك فانحن فى امان حفظك الله سيدى الرئيس

الزنارى يقول...

كل سنة و الجميع بخير
و نكون السنة الجاية على عرفات ان شاء اللة .
مع خالص الاحترام و التقدير
أحمد الزنارى

ماء تشرين يقول...

ايدك على العديه ياريس طبعا انت ريس ياعنى تدينى عديه حلوه ياله كل سنه وانت طيب

الشعب لابد له من حكومه تشكمه يقول...

كل سنه وانت طيب يا احمد وعيد سعيد عليك يارب:)

هى الخرفان عندكو سوده ليه كده ههههههههههه

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

silent girl

وانتى طيبه يارب

ربنا يخليكى ويحميكى

وعيد سعيد عليكى


تحياتى

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

الزنارى

وانت طيب يارب

ونكون صحبه كلنا

تحياتى

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

ماء تشرين

انا عديتى خروف شومبونجى

طب انتى فين عديتك

مش المفروض ليدس فرست

هههههههه

تحياتى

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

الى الشعب والحكومه

على فكرة انا محمد

نمشيها احمد علشان خاطر عيونك

اص الخرفان دى نص سوى
هههههههه

كل سنه وانتى طيبه

تحياتى

ليس فقيرا من يحب يقول...

السلام عليكم

ازيك يا ريسنا

كل سنه وانت طيب يارب

عيد سعيد عليك وعلى كل حبايبك يارب

معلش ياريسنا حضرتى عاطله فبعيد كده

اورديحى هههههههههههههههههههه

Unknown يقول...

عيد سعيد يا ريس

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

ليس فقير من يحب

وانت طيبه

وبصحه وعافيه وجمال

يا قمر اليالى

من بكرة الصبح
اكلملك وزير الشغل علشان خاطر عيونك

تحبى تشتغلى ايه؟؟؟؟



تحياتى ليكى

رئيس الجمهورية

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

بدراوى

وانت طيب ومن حبيبتك قريب

وفى العيد مبسوط وطيب

تحياتى

انت تسال والكمبيوتر يجيب يقول...

سررنا بالمرور هنا ونحى صاحب المدونه واصحاب التعليقات ونفدم للجميع هذه الدعوه
نحن اول برنامج أذاعى عن النت والمدونات ويذاع يوميا عدا الجمعه التاسعه وعشر دقائق صباحا على موجات الأذاعه الرئيسيه لمصر
نحن نطرح موضوعات الحلقات قبل اذاعتها فى مدونتنا لبعلق عليها اصحاب المدونات او غيرهم من الزائرين
ونذيع هذه الموضوعات مع التعليقات ومقتطفات من مدونات اصحابها اذا رغبوا
وبذلك نجمع لأول مره بين الأعلام التقليدى والنت
مدونتنا
http://netonradio.blogspot.com

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

انت تسأل والكمبيوتر يجيب


شكرا ليكو
وصلت الدعوة


تحياتى

وكل سنه وانتم طيبين

simply me يقول...

كل عيد وانتى طيبه يا جميل
وعقبال مانشوفك على عرفات يارب

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

bondoka

هههههههههههههههه

اكيد غلطه مطبعيه صح


ربنا يخاليكى يا بوندوقا
وان شاء الله نكون صحبه

يوميات شاب منوفى يقول...

كل سنة وانت طيب ياباشا انا منوفى مش بادى عيدية باخد بس

Pink Dreams يقول...

كل سنه وانت طيب يا جميل

عيد سعيد

بقى بذمتك فيه ريس ياخد عديه

دا بدل ما تديهالنا انت

وعموما يا سيدى مش مشكله هيدك بردو عديتك

بس حاجه ايه بقى عيديه مخصوص للرؤساء فقط

يعنى حاجه اثريه كدا

http://www.twareekh.com/images/upload/aboutus/Section-C%20egyeptfarooq100pound1951.jpg

هعهعهعهعهعهعههع

مليش دعوه بقى انا عاوزه عديتى انا كمان

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

شاب منوفى

اهلا وسهلا بيك فى شومبونجو

ماشى ياعم نعديها المرة دى

وكل سنه وانت طيب


تحياتى

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

شيمو دريم

شكرا ليكى ياقمر

ايه العديه دى
ههههههههههههههه

فعلا حاجة اثرية

وبعدين عديتك عندى يا عثل متزعليش

وعندك واحد خروف شومبونجى نص سوى للقمرايه اللى واقفه دى

وسمعنى سلام
يانى يانى يانى
مش هعمل كدة تانى

هههههههههه

غير معرف يقول...

كل سنه وانت طيب

أميرة علي كوكب مهجور يقول...

كل سنه وانت طيب يا ريس
مستنيه اللحمه بتاعتي :)

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

حنين

وانتى طيبه

يارب عيد سعيد عليكى

بس فين العديه


بتاعه الريس

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

اميرة بنت الاومرة

وانتى طيبه ربنا يخليكى

ويارب عيد سعيد عليكى

واللحمه جيالك لغايه اديكى

ههههههههههه
اه رئيك فى الشعر دة

تحياتى ليكى

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

اقصوصه

يارب يخليكى

وكل سنه وانتى ب1000 خير وسعادة

شوشو يقول...

رئيس الجمهوريه

كل سنه وحضرتك طيب

واعاده لله عليك بالخير والبركات

جزاك الله خيرا

شوشو

خواطر شابة يقول...

خضيتني بالكلمتين دول
"تحدث بكامل حريتك فى هذه الدوله لايوجد رقابه
وعلم انك تخاطب رئيس الجمهورية"
بس فيه تناقض شوية ازاي اتكلم بحرية وانت بتقولي اعلم انك تخاطب رئيس الجمهورية مش ده اسمه تهديد مبطن هههه

سيادة رئيس الجمهورية نتشرف بأن نقدم لسيادتكم ابلغ التهاني بمناسبة العيد السعيد أعاده الله عليكم وعلى جمهوريتكم باليمن والبركات

تحياتي لك

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

شوشو

وانتى طيبه ويارب عيد سعيد عليكى

تحياتى


ليكى

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

خواطر شابه

ايون مدة توميه

المبطن
هههههههههه

وانتى طيبه ويارب عيد سعيد عليكى

تحياتى

العلم نور يقول...

فخامة رئيس الجمهورة المعظم .. حفظكم الله ..

نهنئ فخامتكم بحلول عيد الأضحى المبارك ونتمنى من العلي القدير أن تبقى العلاقات الودية قائمة بين الدولتين ..

وبارك الله فيكم وسدد خطاكم وخطى جمهوريتكم الموقرة ..

ودمتم في حفظ الله .. وكل سنة وانتم والأمة الإسلامية العربية بخير

دولة الشجرة الأم

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

الدوله الصديق

شجرة الام

بعد التحيه

كل سنهو وحضرتك طيبه
وان شاء الله نكون صحبه على عرفات العام القادم

ودامت المودة والاحترام بين الدولتين

تحياتى لحضرتك شرفتى الجمهورية والله

سامر محمد عرموش يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم

كل عام وانتم بخير والامة الاسلامية جمعاء

تقبلوا مروري الاول واسمحوا لي بالتجول في المدونة الطيبة والجميلة
تحياتي

سلمى يقول...

السلام عليكم
كل سنه وحضرتك طيب وعيد سعيد على حضرتك
بس المفروض الرئيس هو اللى بيدى العديه للشعب مش العكس
والصراحه انا مفلسه عشان كده منتظره عديه حضرتك

جوجو يقول...

السلام عليكم

كل سنة وانت طيب

عيداضحى سعيد

تحياتى

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

سامر

وانت طيب

وعيد سعيد عليك

تنور فى اى وقت

تحياتى

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

سلمى

وانتى طيبه

وعيد سعيد عليكى ياااارب
انتى واسرتك

تحياتى

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

جوجو

كل سنه وانتى طيبه

وعيد سعيد عليكى

تحياتى

miroooo يقول...

معلش يا ريس انا عارفه انها جيه متاخره كل سنه وانت بالصحه والسعاده يارب على العموم انا مش معايا فلوس علشان اعيد عليك بصراحه انا مفلسه يا ريس وبعدين مفروض انت اللى تدى الشعب مش تاخد منه وكل سنه وانت طيب دمت بكل الخير

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

miroooo

وانتى طيبه وعيد سعيد عليكى
انتى واسرتك الكريمه

ولا يهمك انا معاكى لغايه اليوم الرابع

وياقمر الهديه عندك خروف شومبونجى نص سوى
علشان متتعبيش نفسك

تحياتى ليكى ياعثل

سلمى يقول...

رئيس الجمهوريه غايب
يارب خير

lostlove يقول...

عيد سعيد بس انا جيت بعد العيد وبعد الحمه والفته والعديه جيت في اخر المولد باين
ملحقتش حاجه من الجمهوريه

هو عيد سعيد ولحمه كتير وحركات سلام
واتمني التوفيق

lostlove يقول...

عيد سعيد بس انا جيت بعد العيد وبعد الحمه والفته والعديه جيت في اخر المولد باين
ملحقتش حاجه من الجمهوريه

هو عيد سعيد ولحمه كتير وحركات سلام
واتمني التوفيق

lostlove يقول...

عيد سعيد بس انا جيت بعد العيد وبعد الحمه والفته والعديه جيت في اخر المولد باين
ملحقتش حاجه من الجمهوريه

هو عيد سعيد ولحمه كتير وحركات سلام
واتمني التوفيق

lostlove يقول...

هههههههههههههههههه سوري بجد البتاع عندي هيس اوي اوي وجاب الكومنت كز مره سوري

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

سلمى

اهلا بل قمر

لا والله انا موجود بس انتى عارفه بقى مشاغل الكليه اصدى الرئاسه

سكرا ليكى يا عثل

تحياتى

جمهورية شومبونجو العربية يقول...

lostlove

اهلا بيك فى الجمهوريه

احنا ايمنا والحمد لله كلها عيد فى شومبونجو

نورت الجمهورية

تحياتى